Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(19)
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
(1)
Autor
Doroba Anita
(3)
Krochmal Anna
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Carey Dennis C
(1)
Christiani Alexander
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dobrzyński Piotr
(1)
Ertel Danny (1960- )
(1)
Gardner Howard
(1)
Gordon Mark (1956- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Górski Jerzy Jan
(1)
Harris Jeanne G
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jankowski Andrzej (filolog anglista)
(1)
Kim W. Chan
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Luecke Richard
(1)
Machiavelli Niccolò (1469-1527)
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Misztal Marta
(1)
Piskorska Agata
(1)
Robert Michel (1941- )
(1)
Romme Karen
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rzymowski Wincenty (1883-1950)
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Trunk Penelope
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Weichs Marie-Caroline von
(1)
Wiskup Mark
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zarządzanie
(3)
Negocjacje
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Decyzje
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Image
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja pracy
(1)
Państwo
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy nauczania
(1)
Prokrastynacja
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama
(1)
Samorealizacja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zysk
(1)
Temat: dzieło
Principe
(1)
Temat: czas
1501-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręczniki
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-261. Indeks.
Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy. Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii. Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to. Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 317-324. Indeks.
Autorzy wskazują na sześć reguł, które powinna zastosować każda firma, chcąca z powodzeniem stworzyć i zrealizować strategię błękitnego oceanu. Te sześć reguł pokazuje, jak zrekonstruować granice rynku, jak koncentrować się na szerokiej wizji, sięgać poza istniejący popyt, właściwie ustalić sekwencję strategiczną, przezwyciężyć przeszkody organizacyjne i wbudować w strategię jej realizację... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Własna firma krok po kroku : działaj skutecznie / Grzegorz Krzenień. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, copyright 2019. - 255 stron : ilustracje ; 22 cm.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.[mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Pełne wydanie na podstawie edycji książkowej z 2005 r.
Wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. audiobooków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ab/ 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Bibliogr. s. 217-224. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: I. CIESZ SIĘ DROGĄ OD PIERWSZEJ PRACY DO WYMARZONEJ PRACY: Okrężne drogi są ściężką prowadzącą do szczęścia ; CV jest narzędziem reklamowym, a nie podsumowaniem tego, co robiłeś ; Poszukiwanie pracy nie jest pojedynczym zadaniem, lecz stylem życia ; Rozmowa kwalifikacyjna jest egzaminem, do którego możesz się przygotować ; Korporacyjne życie jest zbyt ryzykowne, dlatego załóż własną firmę ; Świeżo upieczeni menedżerowie nie muszą być do niczego. II. JAK UZYSKAĆ TO, CZEGO CHCESZ, OD LUDZI, Z KTÓRYMI PRACUJESZ: Biurowa polityka i inne akty dobroci ; Autentyczność to słowo nowego tysiąclecia ; Dyskryminacja ze względu na płeć jest wszędzie, więc nie próbuj przed nią uciekać ; Komunikacja elektroniczna nie pomoże ci zacieśnić związków, których nie zbudowałeś ; Uzyskaj od swojego szefa to, czego chcesz ; Nie bądź tą osobą w firmie, która najciężej pracuje ; Pragnienie awansu jest takie... dwudziestowieczne ; Nowe amerykańskie marzenie dotyczy czasu, a nie pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zjedz tę żabę" to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. [MT Biznes, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej